دارای اسپویلرهای فینال میان دوره ای وایکینگهای فصل 6 است

این مسافت طولانی از Lindisfarne گذشته است ، اما ویلینگس اکشن هیجان انگیز قرون وسطایی History Channel در حال آماده سازی برای ورود به مرحله نهایی خود است. فینال فصل میانی فصل 6 با عنوان "بهترین برنامه هایی که لاغر شده است" قبل از شروع وایکینگ ها بازی آخر بازی خود ، یک صخره نهایی را به حضار تقدیم کرد. و چه کلیفی بود در اوج اپیزود ، که به عنوان پیش نمایش "نهایی" به نمایش درآمده است ، درگیری طولانی مدت بین روس و اسکاندیناویها در یک نبرد فاجعه بار جوشانده شد که دید در حال ضد شرور بودن ایوار بنور بدون Bon (الکس هاف اندرسون) است. شمشیر را از طریق برادر نیمه دوم و سری اصلی خود ، Bjorn "Ironside" Lothbrok (الکساندر لودویگ). این زخم مطمئناً کشنده به نظر می رسید ، اما ما به اندازه کافی آویزان نبودیم تا مرگ بیورن را تأیید کنیم.

البته این نمایانگر اولین سؤال بزرگی است که نیمه پشتی فصل 6 باید به آن بپردازد: سرنوشت بیورن. در دنیای تلویزیون ، همیشه بهتر است که در مورد مرگ شخصیت ها شک و تردید سالم برقرار شود ، و وینکینگ ها وقتی در مورد ol-dead-guy-fake-out عمل می کنند ، مجرم به خصوص لیبرال بوده است (رجوع کنید به: Ragnar، Lagertha، and Floki). یک نظریه - که بیشتر ناشی از عنوان فصل وایکینگ ها فصل 6 ، قسمت 10 - استدلال می کند که نبرد بزرگ بین نروژ و روس ممکن است کاملاً در ذهن بجورن اتفاق افتاده باشد. این به نظر می رسد بودجه زیادی برای هزینه کردن در یک روز روز باشد ، گرچه مطمئناً بر شک و تردید برخی از تماشاگران درباره نهایی بودن "مرگ" یک شخصیت اصلی تأکید می کند.

سرنوشت بیورن تنها سؤال ماندگار در فصل 6 وایکینگ ها نیست
کانال تاریخچه Bjorn و Lagertha Vikings

این که آیا Bjorn حتی بیشتر از آنچه فکر کرده بودیم از آهن ثابت می کند و از آسیب دیدگی جان سالم به در می برد ، یا از خواب خیلی خوب-خیلی بد در اولین قاب پیش نمایش های میان دوره ای وایکینگ ها بیدار نمی شود ، بینندگان منظم قصد دارند تأیید کنند. سرنوشت او گفته می شود ، سؤال دیگری نیز وجود دارد که به همان اندازه بزرگ و بحث برانگیز مهمتر از وضوح کلیف اپیزود 10 است. این سؤال طولانی ترین خط تنش دراماتیک است که از فصل اول از طریق وایکینگ ها جابجا می شود ، سؤالی که در بالاترین سطح روایت باقی مانده است ، حتی اگر در قسمت های اخیر با تهدید شدید ایوار و وحشیانه او روسی تحریک شده است. این سؤال مربوط به دانه های روایتی است که در نخستین روزهای سریال کاشته شدند ، وقتی راگنار اولین مهمانی را که در سراسر اقیانوس برگزار شد به سرزمین عجیب به نام Wessex هدایت کرد: سرنوشت انگلیس چه خواهد بود؟

وایکینگ ها با سابقه تاریخی (که به خودی خود کمی سریع و گشاد است) سریع و سست بازی کرده اند ، جدول زمانی را تغییر داده و جزئیات رویدادهای واقعی را فریب می دهند ، اما با وجود تمام راه های خلاقانه نویسندگان ، سریال ها همیشه برگشته اند به لحظات کلیدی از منبع آن

آیا Ubbe و Ivar جنگ را به Wessex برگردانند؟
Ivar the Boneless Vikings فصل 6 کانال تاریخ

بازگشت به فصل 1 وایکینگ ها ، سفر راگنار از طریق دریای غیرقابل تصور او را در کیسه های وحشیانه Lind Lindarnarne به پایان رساند - رویدادی تاریخی که آغاز عصر وایکینگ ها در انگلستان بود. Ragnar Lothbrok تاریخی نیز دارای سه همسر و حداقل پنج فرزند پسر بود و با دست قرار گرفتن در گودال مارهای مسموم ، به دست پادشاه آلا نورثروبریا درگذشت. پس از مرگ راگنار ، پسران وی تهاجم گسترده ای به انگلیس را انجام دادند که در آنجامعه انگلیسی-ساکسون به عنوان حمله بزرگ هیتن معروف است. هرچند اندکی خارج از وقت و خارج از زمان ، همه این اتفاقات در فصل 4 وایکینگ ها به نمایش در آمد.

و سپس آلفرد وجود دارد. وایکینگ ها برای معرفی نوه پادشاه اکبر ، تنها پادشاه انگلیسی در تاریخ ، به درد و رنج های بزرگی رفتند تا بتوانند شناخت و شناخت "بزرگ" را بدست آورند. دستاورد "عالی" افلرد در طول زندگی وی ، حفظ انگلستان در برابر انبوهی از اسکاندیناوی شدید بود. اگر نه برای دفاع آلفرد از وسکس در قرن نهم ، کل جزیره ممکن است هنوز به عنوان دانلند شناخته شود. و کدام یک از دو پسر تاریخی راگنار در جنگ علیه آلفرد وسکسکس برجسته ترین بود؟ Ubbe و Ivar ، به ترتیب توسط جردن پاتریک اسمیت و الکس هوگ اندرسن به ترتیب در وایکینگ ها بازی کردند.

این که آیا بجورن برای حضور در نیمه دوم فصل 6 وایکینگ ها زنده مانده است یا خیر ، جنگ بین کاتتگوت و روس آماده است تا به نتیجه سریع برسد. سوال اصلی باقی مانده این است که آیا Ubbe و Ivar دشمنان خود را کنار می گذارد تا جنگ را به آلفرد و سواحل انگلیس برگرداند.

توصیه شده
بعدی
دلیل واقعی پایان دادن به وایکینگ ها است
تراویس فیمل در وایکینگ ها
توسط Phil Archbold / 8 مارس 2019 1:09 EST

هنگامی که تاریخ اعلام کرد که قصد دارد اولین سریال خود را که در سال 2012 پخش می شود ، پخش کند ، این ایده با شک و تردید روبرو شد. شبکه کابلی به دلیل نمایش های اولیه شناخته شده نبود و بسیاری از رسانه ها (شامل Collider) ادعا کردند که این شرکت فقط "امیدوار است که بتواند موفقیت HBO's Game of Thrones را کنترل کند" ، اما فصل اول وایکینگ ها این شبهه ها را اشتباه نشان داد. در حالی که آنها سطح مشابهی از ویو دارند

از این رو ، آنچه وایکینگ ها را از Game of Thrones جدا می کرد واقعیت این است که بر اساس تاریخ واقعی بنا شده است.

"مردم فکر می کنند که در مورد وایکینگ ها می دانند - ما در فرهنگ عامه مردم از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا تیم های فوتبال ، همیشه به آنها اشاره می کنیم. اما واقعیت بسیار جذاب تر و پیچیده تر ، واضح تر ، روشن تر ، قدرتمندتر از افسانه محبوب است." مدیر کل تاریخ نانسی دوبوک در آن زمان توضیح داد. مایکل هیرت (The Tudors) بهترین کار را انجام داد و این دوره از تاریخ را به یک درام جذاب تبدیل کرد ، اما دقیقاً مثل سن وایکینگ ها ، این هدف برای ماندگاری ماندگار نبود.

در ژانویه سال 2019 یاد گرفتیم که این نمایش پس از 20مین قسمت ششم فصل خود پایان می یابد. با توجه به Deadline ، فصل گذشته قبلاً فیلمبرداری شده است و در سال 2019 با برخی از قسمت ها روبرو خواهد شد ، با آخرین قسمت انتظار می رود در سال 2020 پخش شود. این دلیل واقعی پایان دادن به وایکینگ ها است.

این نمایش هرگز از مرگ راگنار بهبود نیاورد
تراویس فیمل در وایکینگ ها

Travis Fimmel که در مزرعه والدینش در استرالیا بزرگ شده بود ، یک میلیون مایل از چراغهای روشن هالیوود فاصله داشت ، اما یک برخورد احتمالی با یک پیشاهنگ مدل سازی ، روند زندگی او را برای همیشه تغییر داد. وی پس از قدم زدن در لندن ، تصمیم گرفت شانس خود را در ایالات متحده آمریکا امتحان کند - و طبق گفته سیدنی مورنینگ هرالد ، او بلافاصله پس از "تکان دادن پابرهنه در مدل های LA" یک قرارداد فوراً به او پیشنهاد شد. او چهره (و بدن) کالوین کلین شد ، اما در حالی که درآمد برای لباس زیر او درآمد ، اما همچنین مهارت های بازیگری خود را به خوبی تنظیم کرد.

فیمل قبل از وایکینگ ها نقش بسیاری در استرالیا داشت ، اما این بازی نقش برجسته مبهم این نمایش بود که مورد توجه بین المللی قرار گرفت. تصویر شدید و غالباً دلسوز او از رهبر وایکینگ کشاورز ، روگنار لوتبروک ، قلب واقعی نمایش بود ، بنابراین وقتی این شخصیت در فصل 4 کشته شد (توسط پادشاه آله به درون گود مارها پرتاب شد) قمار بزرگی شد. . به گفته اریک کین ، نویسنده Forbes ، این قماری بود که در نهایت پرداخت نکرد.

کین پس از اطلاع از فسخ گفت: "از شما متشکرم." "این نمایش مدت هاست که در دریا از دست رفته است ، و احتمالاً باید با مرگ راگنار و عزیمت سرب ، تراویس فیمل بسته می شد." او از این نظر تنها نیست - تعداد زیادی از بینندگان معتقدند که این نمایش به دلیل مرگ راگنار متحمل شده است. هواداران همچنان امیدوار است که Ragnar برای فصل 6 به نوعی بازگردد.