بزرگترین مشکل پیش نمایش هان سولو - حداقل از نقطه نظر بازاریابی دیزنی - این است که جوان هان آدم خوبی نبود. او قاچاقچی ، دزدان دریایی و یک زن خودخواه بود که جز پرداخت نکردن به چیزی اهمیت نمی داد. در حالی که مطمئناً می توانید فیلمی قانع کننده بنویسید که قهرمان اصلی در واقع آدم بدی باشد ، مردم معمولاً آن فیلم ها را در ذهن کودکان و فروشگاه های اسباب بازی نمی نویسند.

گفته می شود ، تنها روشی که یک فیلم انفرادی در آن کار می کند ، این است که اگر او به اندازه انسانی ممکن است خشن باشد. او را سرد نگه دارید ، او را بی احتیاط نگه دارید ، تدوین و تنظیم مجدد فیلمنامه تا اینکه شرارت او شرور نباشد ، و هرگز او را از یک عشق واقعی خود دریغ نکنید: پول. تلاش برای بازگرداندن او به عنوان یک سرکش دوست داشتنی ، چیزی جز نابودی فیلم قبل از اولین رشد ووکی نخواهد داشت. و نگران نباشید LucasFilm — شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید بدون آنکه در یک قلمرو دارای درجه R قرار بگیرید. برای یک فیلم PG-13 سخت و طاقت فرسا شلیک کنید ، و خودتان یک فرصت عالی برای یک فیلم خوب به دست آورده اید.

ماجراهای اصلی ، Untold

یکی از اصلی ترین دلایلی که غالباً سیراب می شود این است که آنها بیشتر سرویس فن هستند. این می تواند یک دام بسیار آسان برای نویسندگان فیلم سولو باشد ، زیرا ما می دانیم تکه هایی از گذشته او. ترفند این است که از آنها به عنوان عصایی برای صعود به کل فیلم استفاده نکنید ، بلکه در عوض به ما می گویم کالاهای قاچاق و بی نظیری کاملاً جدید و غیرقابل شنیدن و نعمت هایی که برای سولو تلاش می کند. نقاط زندگی را با زندگی هان بازی نکنید. خودتان یک تصویر کاملاً جدید بکشید.

این بدان معنی نیست که شامل چیزی مانند Kessel Run شوید. واقعاً نیازی به دیدن ما نیست که او این کار را انجام دهد ، حتی اگر 12 پارسک یک رکورد فوق العاده چشمگیر باشد. علاوه بر این ، از آنجا که یک پارسک فاصله ای است ، محور کردن هر قسمت از فیلم در اطراف این فیلم اساساً به معنای دیدن او در حال پرواز از مکانی به مکان دیگر است و چیز دیگری نیست. این بسیار جالب تر خواهد بود که ببینیم او واقعاً در سیاره هایی که بازدید کرده است ، قبل و بعد از اجرا چه کاری انجام داده است.

و در مورد یادداشت های مربوطه ، لطفاً از زنی که سولو در صحنه اصلی و غیرقابل انعطاف پذیری کانتینا از New Hope در حال معاشقه بود ، نام ببرید. و اگر LucasFilm باید به او نشان دهد ، قطعاً او را به شخصیت اصلی تبدیل نکنید. این امکان وجود دارد که یک داستان برای خوب خود بسیار باهوش باشد و برای هر داستان مناسب و معقول بسیار هوشمندانه است.

داستان خوب ، بدون غم و اندوه ، "How Chewie Met Han"

گفته می شود ، جنبه های خاصی از زندگی سولو را نمی توان نادیده گرفت. با توجه به این که Chewbacca نقش مهمی در این فیلم بازی خواهد کرد ، برای یک. Scoundrel Han یا نه ، با کنار گذاشتن بازوی خزنده بخشی از زندگی او را از بین می برد و احساس می کند فیلم ناقص است. بنابراین سوال واقعی این نیست که "آیا چوی آنجا خواهد بود؟" بلکه "چگونه آنها او را معرفی می کنند؟" همانطور که جورج لوکاس با پیشگفتارها ثابت کرد ، نوشتن یک داستان با منشاء خوب کار ساده ای نیست و نوشتن یک چیز بد می تواند ساده ویرانگر باشد. بنابراین هرچند هان و چوی با هم ملاقات می کنند ، باید خیلی خوب انجام شود.

خبر خوب این است که کنون در مورد اولین جلسه آنها مبهم است. همه می دانیم که Chewbacca یک برده امپریالیستی بود تا زمانی که هان او را آزاد کرد و چوی در نتیجه بدهی به زندگی سولو را قسم داد. این باعث می شود فضای زیادی برای انواع داستان های دیوانه وار و تعامل جالب بین این دو فراهم شود. و نه شیره - این در نگاه اول نباید یک برومن باشد. احتمالاً ، سولو باید به دلایل خودخواهانه Chewbacca را آزاد کند ، زیرا او شاهد قدرت دست اول ووکی است و می خواهد از او استفاده کند تا قاچاق را آسان تر کند. در حقیقت ، از آنجایی که سولو باید نجوا کند ، به هیچ وجه این دو دوست کاملاً دوست نداشته باشید! ما می دانیم که ، در نهایت ، آنها این کار را می کنند ، و ما واقعاً لازم نیست بدانیم که چگونه. فقط آنها را با روشی سرگرم کننده جمع کنید و لحظه های "نزدیک" را برای تصورات خود ذخیره کنید.

مرگ رابطه او با Jabba

بخش دیگری از گذشته سولو که نمی توان نادیده گرفت ، رابطه او با Jabba The Hutt است. او به لطف یک کار با امپراطوری ، کارهایی را برای جبا انجام داد تا اینکه مجبور شد محموله های مهم را رها کند. در نتیجه ، جبا سر خود را می خواهد ، که کاملاً قابل درک است. اما فیلمسازان با تمرکز بر همه جوانب اشتباه می توانستند به راحتی این صحنه را پیچانده کنند. برای یک نفر ، نشان دادن محموله گمشده را نگران نکنید. همه چیز مهم این است که او آن را گم کرد. گوشت این داستان باید واکنش جببا نسبت به ضرر ، تلاشهای مداوم سولو برای جبران آن باشد و شرایطی که باعث شده وی نتوانسته باشد این کار را انجام دهد (مشاغل ناموفق ، مشتریانی که به وی قول داده اند مبلغ پرداختی ، دزدی ، سرقت) را انجام دهند. پول خودخواهانه ، و غیره.) به ما دلایلی دهید که هر دو را با سختی سولو بر اقدامات خود تأکید کنیم و بدانیم که آدم خاشقچی بزرگ عصبانی از کجا می آید وقتی که او خواست که می خواهد قاچاقچی مورد علاقه ما مرده شود.

بدون سولو کودک

مهمترین قسمت از موعظه هان سولو همان چیزی است که نباید شامل آن شود - یعنی هیچ بخشی از فیلم- حتی میکروسنس - نباید به عنوان یک کودک پیش قاچاقچی به سولو اختصاص یابد. در ابتدا ، جورج لوکاس به عنوان یک پسر جوان خارپشت که در سیاره Wookiee Kashyyyk زندگی می کرد ، قصد داشت سولو را در قسمت سوم بگذارد. طبق گفته های آین مک کایگبزرگترین مشکل پیش نمایش هان سولو - حداقل از نقطه نظر بازاریابی دیزنی - این است که جوان هان آدم خوبی نبود. او قاچاقچی ، دزدان دریایی و یک زن خودخواه بود که جز پرداخت نکردن به چیزی اهمیت نمی داد. در حالی که مطمئناً می توانید فیلمی قانع کننده بنویسید که قهرمان اصلی در واقع آدم بدی باشد ، مردم معمولاً آن فیلم ها را در ذهن کودکان و فروشگاه های اسباب بازی نمی نویسند. گفته می شود ، تنها روشی که یک فیلم انفرادی در آن کار می کند ، این است که اگر او به اندازه انسانی ممکن است خشن باشد. او را سرد نگه دارید ، او را بی احتیاط نگه دارید ، تدوین و تنظیم مجدد فیلمنامه تا اینکه شرارت او شرور نباشد ، و هرگز او را از یک عشق واقعی خود دریغ نکنید: پول. تلاش برای بازگرداندن او به عنوان یک سرکش دوست داشتنی ، چیزی جز نابودی فیلم قبل از اولین رشد ووکی نخواهد داشت. و نگران نباشید LucasFilm — شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید بدون آنکه در یک قلمرو دارای درجه R قرار بگیرید. برای یک فیلم PG-13 سخت و طاقت فرسا شلیک کنید ، و خودتان یک فرصت عالی برای یک فیلم خوب به دست آورده اید. ماجراهای اصلی ، Untold یکی از اصلی ترین دلایلی که غالباً سیراب می شود این است که آنها بیشتر سرویس فن هستند. این می تواند یک دام بسیار آسان برای نویسندگان فیلم سولو باشد ، زیرا ما می دانیم تکه هایی از گذشته او. ترفند این است که از آنها به عنوان عصایی برای صعود به کل فیلم استفاده نکنید ، بلکه در عوض به ما می گویم کالاهای قاچاق و بی نظیری کاملاً جدید و غیرقابل شنیدن و نعمت هایی که برای سولو تلاش می کند. نقاط زندگی را با زندگی هان بازی نکنید. خودتان یک تصویر کاملاً جدید بکشید. این بدان معنی نیست که شامل چیزی مانند Kessel Run شوید. واقعاً نیازی به دیدن ما نیست که او این کار را انجام دهد ، حتی اگر 12 پارسک یک رکورد فوق العاده چشمگیر باشد. علاوه بر این ، از آنجا که یک پارسک فاصله ای است ، محور کردن هر قسمت از فیلم در اطراف این فیلم اساساً به معنای دیدن او در حال پرواز از مکانی به مکان دیگر است و چیز دیگری نیست. این بسیار جالب تر خواهد بود که ببینیم او واقعاً در سیاره هایی که بازدید کرده است ، قبل و بعد از اجرا چه کاری انجام داده است. و در مورد یادداشت های مربوطه ، لطفاً از زنی که سولو در صحنه اصلی و غیرقابل انعطاف پذیری کانتینا از New Hope در حال معاشقه بود ، نام ببرید. و اگر LucasFilm باید به او نشان دهد ، قطعاً او را به شخصیت اصلی تبدیل نکنید. این امکان وجود دارد که یک داستان برای خوب خود بسیار باهوش باشد و برای هر داستان مناسب و معقول بسیار هوشمندانه است. داستان خوب ، بدون غم و اندوه ، "How Chewie Met Han" گفته می شود ، جنبه های خاصی از زندگی سولو را نمی توان نادیده گرفت. با توجه به این که Chewbacca نقش مهمی در این فیلم بازی خواهد کرد ، برای یک. Scoundrel Han یا نه ، با کنار گذاشتن بازوی خزنده بخشی از زندگی او را از بین می برد و احساس می کند فیلم ناقص است. بنابراین سوال واقعی این نیست که "آیا چوی آنجا خواهد بود؟" بلکه "چگونه آنها او را معرفی می کنند؟" همانطور که جورج لوکاس با پیشگفتارها ثابت کرد ، نوشتن یک داستان با منشاء خوب کار ساده ای نیست و نوشتن یک چیز بد می تواند ساده ویرانگر باشد. بنابراین هرچند هان و چوی با هم ملاقات می کنند ، باید خیلی خوب انجام شود. خبر خوب این است که کنون در مورد اولین جلسه آنها مبهم است. همه می دانیم که Chewbacca یک برده امپریالیستی بود تا زمانی که هان او را آزاد کرد و چوی در نتیجه بدهی به زندگی سولو را قسم داد. این باعث می شود فضای زیادی برای انواع داستان های دیوانه وار و تعامل جالب بین این دو فراهم شود. و نه شیره - این در نگاه اول نباید یک برومن باشد. احتمالاً ، سولو باید به دلایل خودخواهانه Chewbacca را آزاد کند ، زیرا او شاهد قدرت دست اول ووکی است و می خواهد از او استفاده کند تا قاچاق را آسان تر کند. در حقیقت ، از آنجایی که سولو باید نجوا کند ، به هیچ وجه این دو دوست کاملاً دوست نداشته باشید! ما می دانیم که ، در نهایت ، آنها این کار را می کنند ، و ما واقعاً لازم نیست بدانیم که چگونه. فقط آنها را با روشی سرگرم کننده جمع کنید و لحظه های "نزدیک" را برای تصورات خود ذخیره کنید. مرگ رابطه او با Jabba بخش دیگری از گذشته سولو که نمی توان نادیده گرفت ، رابطه او با Jabba The Hutt است. او به لطف یک کار با امپراطوری ، کارهایی را برای جبا انجام داد تا اینکه مجبور شد محموله های مهم را رها کند. در نتیجه ، جبا سر خود را می خواهد ، که کاملاً قابل درک است. اما فیلمسازان با تمرکز بر همه جوانب اشتباه می توانستند به راحتی این صحنه را پیچانده کنند. برای یک نفر ، نشان دادن محموله گمشده را نگران نکنید. همه چیز مهم این است که او آن را گم کرد. گوشت این داستان باید واکنش جببا نسبت به ضرر ، تلاشهای مداوم سولو برای جبران آن باشد و شرایطی که باعث شده وی نتوانسته باشد این کار را انجام دهد (مشاغل ناموفق ، مشتریانی که به وی قول داده اند مبلغ پرداختی ، دزدی ، سرقت) را انجام دهند. پول خودخواهانه ، و غیره.) به ما دلایلی دهید که هر دو را با سختی سولو بر اقدامات خود تأکید کنیم و بدانیم که آدم خاشقچی بزرگ عصبانی از کجا می آید وقتی که او خواست که می خواهد قاچاقچی مورد علاقه ما مرده شود. بدون سولو کودک مهمترین قسمت از موعظه هان سولو همان چیزی است که نباید شامل آن شود - یعنی هیچ بخشی از فیلم- حتی میکروسنس - نباید به عنوان یک کودک پیش قاچاقچی به سولو اختصاص یابد. در ابتدا ، جورج لوکاس به عنوان یک پسر جوان خارپشت که در سیاره Wookiee Kashyyyk زندگی می کرد ، قصد داشت سولو را در قسمت سوم بگذارد. طبق گفته های آین مک کایگ...

برای مدتی طولانی در صدر ماندن سه مورد آخر حداقل دو آخر هفته مستقیم در شکاف شماره یک کشیده اند. شما فکر می کنید با همه اوج گرفتن پشت فیلم اول ، فاکس می خواهد به نفس Deadpool 2 اتاق دو طرفه از هر دو قسمت از انتشار آن را بدهد تا یک بوکس آفیس قدرتمند را اجرا کند ، بنابراین واقعیت این است که آنها آن را به سمت بالا می کشند تا مستقیماً به رقابت بپردازند. با سولو دلالت دارد که آنها تصور نمی کنند سولو به هیچ وجه مانع موفقیت در گیشه خود شود. این حرکتی است که بدون احتمالی دقیق و از قبل در نظر گرفته نمی شود. این در مورد عدم ایمان به سولو بسیار بیشتر از آنچه که Deadpool 2 انجام می دهد می گوید.

خلاصه باعث می شود آن را مانند یک صدای تعویق به نظر برسد

خلاصه داستان های فیلم غالباً مبهم است ، خلاصه چیزی که مخاطب نمی تواند از یک تریلر یا یک شهود اساسی دور شود ، بنابراین انتظار داشتن خلاصه داستان رسمی سولو را یک خواننده قانع کننده یا حاوی هر گونه افشاگری اصلی خود را برای ناامیدی تنظیم کنید. با این وجود ، با نگاهی به خلاصه داستان رسمی فیلم ، پاسخگویی با یک شخص طنین انداز دشوار نیست.

خلاصه تأیید می کند که بخش هایی از سولو در مورد چگونگی برنده شدن هان با عنوان Millennium Falcon از بزرگترین قانون شرع در کهکشان ، Lando Calrissian و همچنین چگونگی تبدیل شدن هان و Chewbacca به بهترین بردهای این طرف از خارج از حاشیه ، متمرکز خواهد شد. اگر صداقت داشته باشیم ، برای یک فیلم هان سولو کاملاً سرزنده است. این موضوع دقیقاً موضوعی را که انتظار دارید ، مقابله می کند ، که کمی دردسرساز است ، به ویژه در پی آخرین فیلم های The Last Jedi و Rogue One که هیچکدام از آنها با توجه به داستانهایی که برای آنها گفتند کمترین امنیت را ندارند. برای رفتن از آن به پیش بینی ترین طرح ممکن ، در بهترین حالت ضد کلامیک است ، و در بدترین حالت کسل کننده است. علاوه بر این ، این موضوعی است که قبلاً در رسانه های Extended Universe پوشیده شده است ، و گرچه این ممکن است دیگر عادی نباشد ، هنوز هم طرفداران یک داستان داستانی از قبل پخش کرده اند. پرداختن به زمین جدید و غیرمنتظره حداقل باعث می شود بینندگان چیزی راجع به آن هیجان زده کنند.

بخش اعظمی از این فیلم در یک چرخش بسیار تند و سریع انجام شد
گتی ایماژ

فیلم ها مدت زمان زیادی برای ساختن دارند. چند ماه به طور معمول برای فیلمبرداری اصلی صرف می شود و شش مورد دیگر نیز به تولید پس از آن اختصاص می یابد. با توجه به این ، شاید نگران کننده ترین جزئیات کارگردانی پیرامون سولو این باشد که وقتی لرد و میلر توسط ران هاوارد جایگزین شدند ، آنها قبلاً شش ماه فیلمبرداری می کردند.

این بدان معناست که تمام مدت زمانی که هوارد صرف کارگردانی مجدد فیلم شد در ابتدا برای کارهای پس از تولید مثل ویرایش و افکت ها اختصاص داده شده بود. مهمتر از آن ، ظاهرا هوارد به اندازه 80 درصد فیلم بازنویسی کرده است. او به همان اندازه که فیلم کاملاً جدیدی فیلمبرداری کرده ، دست به اصلاح و تعدیل مجدد نشده است - همه در زمانی که این فیلم قرار بود در مرحله بعد از تولید ویرایش و نهایی شود. و در حالی که فیلمبرداری اصلی اخیراً پیچیده شده است ، در حال حاضر دور جدیدی از تغییر شکل برنامه ریزی شده است ، به این معنی که سولو فیلمبرداری نهایی خود را تقریباً سه ماه قبل از آغاز فیلم در ماه مه به پایان نرساند. این یک زمان چرخش بسیار سخت برای یک فیلم است ، حتی برای یک کارگردان با تجربه هوارد ، و سخت است که ببینید چگونه این کارها را انجام می دهد اما باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می شود. اگر سولو خوب شود ، علی رغم تولید هرج و مرج خود ، نه به خاطر آن است.